FANDOM

Stronghold 1 Wolf.png

Wilk - Diuk Volpe

Diuk Volpe (Wilk) - Przeszłość Wilka jest bardzo niejasna i owiana ponurą tajemnicą. Wszystko, co o nim wiadomo pochodzi z różnych, równie tajemniczych, źródeł. Mówi się, że jego rodzice byli bardzo możną parą o królewskich korzeniach. Zmarli w przeddzień koronacji Diuka Volpe najprawdopodobniej z przyczyn naturalnych. Wilk miał wtedy osiemnaście lat.Edytuj

Wilk nienawidzi wszystkiego dookoła. Twój najgroźniejszy i najpotężniejszy przeciwnik. Mało kto jest w stanie dorównać jego nieprawości. Ze względu na wzbudzany strach, jest szanowaną i poważną osobą. Uwielbia wyżywać się na niewolnikach (szczególnie na szczurze) Chłodny i introwertyczny, pała do Ciebie szczerą nienawiścią (jak zresztą do wszystkiego co żyje). Sprawuje kontrolę nad pozostałymi trzema lordami, (Szczur, Wąż i Wieprz) chociaż również i do nich żywi niechęć oraz niesmak. Wojna i prowadzenie działań militarnych to jego mocna strona (jedyna którą się zajmuje). Jest świetnym strategiem oraz dowódcą swoich elitarnych wojsk. Zna również batalistykę.

Wilk dysponuje bardzo szerokim arsenałem militarnym, począwszy od łuczników i włóczników, skończywszy na rycerzach i kusznikach. Bardzo mądrze zarządza wojskowymi, formując je w różnej wielkości grupy. Silną armię wspiera także różnymi machinami oblężniczymi, które momentalnie mogą pozbawić Cię szczelnych murów.

Jego zamek to wspaniała forteca. Wilk jest tak mądry, że jedną farmą pszenicy potrafi wyżywić cały lud.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki