FANDOM

Historia Edytuj

Kiedy wieprz (Diuk Truffe) się urodził.Rodzice porzucili go na ulicy z powodu jego brzydoty. Jako dziecko wstąpił do grupy bandytów rabujących lokalne wioski i wsie. Gdy wieprz nauczył się techniki militarnej rabusie szybko mianowali go na swojego herszta. Od tego czasu wieprz szybko przybierał na wadze i borykał się z nadwagą.

Charakterystyka Edytuj

Wieprz jest obżarciuchem i nie jest również najmądrzejszym lordem. Mówi niewyraźnie. Jest jedną z grubszych postaci. jest łysy oraz ma czarne oczy.Rzadziej się odzywa w odróżnieniu od innych lordów

Armia Edytuj

Wieprz używa pałkarzy oraz kuszników. Do oblężenia używa katapult oraz trebuszetów żeby wystrzelić zarażoną krowe.

Zamek Edytuj

Wieprz stosuje grube mury do ochrony swojej twiedzy. Z pułapek używa tylko wilczych dołów. Wieprz nie jest najlepszym ekonomem. Produkuję pałki kusze i skórzane zbroje. Stosuje rzeczy uprzykrzające (Palach szubienica itp.) nie buduje żadnych kościołów i karczm.

Twierdza krzyżowiec 2 Edytuj

Wieprz odróżnieniu od 1 części krzyżowca produkuje piwo oraz buduje karczmy. Nie używa pułapek jego struktury obronne to jedynie mangonela. Używa tych samych jednostek czyli wekierników (w pierwszej części pałkarz) i kuszników. Nadal stosuje grube mury. Uwaga jeśli zobaczycie w jego zamku cienki kawałek muru nie jest to jego słaby punkt. Jest to pułapka przyciągająca graczy do zaatakowania jeśli zaatakujesz ten kawałek muru wieprz szybko może tam wysłać wojsko które cie otoczy i zakończy twój atak.

Ps. Zdjęcia do wklejenia