FANDOM

124944562.jpg

Diuk Beauregard (Wąż) - początkowo był namiestnikiem jednej z najbogatszych prowincji, gdzie żył sobie jak pączek w maśle, wydając pieniądze zdobyte w nielegalny sposób. Wąż wykombinował sobie, ze nie będzie odprowadzał do centralnej kasy ściąganych podatków. Niestety król wpadł na ślad jego nadużyć i

postanowił zesłać go do "nowych kolonii". W czasie jednej z pierwszych potyczek z Twoim ojcem stracił oko. Poprzysiągł sobie wtedy, że nie spocznie dopóki głowy wszystkich członków Twej rodziny nie zostaną zatknięte na włóczniach wokół jego domostwa.

Wąż to bardzo przebiegły i podstępny przeciwnik, dla którego największą wartością są pieniądze. Jego przesadna pewność w swoje umiejętności, to duży atut, ale tylko i wyłącznie w Twoich rękach. Żeby osiągnąć swoje cele potrafi posunąć się nawet do zdrady swoich przyjaciół lub sojuszników. Wojnę traktuje jako powinność. Zna się także trochę na militariach i batalistyce. Jednak, kiedy mu się nie wiedzie, podobnie jak Szczur, wpada w panikę i jest łatwym wrogiem do opanowania.

Jego wojska składają się głównie z łuczników i włóczników, jednakże w przeciwieństwie do Szczura obchodzi się z nimi w bardziej wyrafinowany sposób. Przeważnie Wąż wysyła ich w średnich grupach, stanowiących relatywnie niewielkie zagrożenie dla Twoich ludzi. Dopiero z biegiem czasu zaczyna szkolić bardziej elitarne jednostki, jakimi są kusznicy. Wprowadza także podstawowe machiny oblężnicze, aby szybko dobrać się do Twoich murów.
Wąż3.jpg
Be05f26235f1319418bf0870541c3c12-d487x42.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki