Historia Edytuj

StrongholdRat

Szczur

Szczur był dzieckiem pewnej kobiety, która mieszkała na ziemiach rodu de Puce. Diuk okazał jej wielką łaskę - zwolnił z podatku i zawsze dbał, aby w ich domu nie zagościł niedostatek. Bardzo dziwne było to, iż zawsze zabierał ją z domu o drugiej w nocy do swojej komnaty. Dało się stamtąd słyszeć odgłosy fapania, co również było dziwne. Pewnego dnia przybył posłaniec z wstrząsającą wieścią. Okazało się, że ojcem Szczura jest sam Diuk de Puce, u którego matka chłopca pracowała dawniej jako jako służka. Wkrótce cała rodzina de Puce zginęła na morzu, powracając z dalekiego rejsu. Szczur jako ostatni żyjący potomek rodu, przejął tytuł i majątek Diuka, czyli w sumie pozostał z niczym.

Charakterystyka Edytuj

Szczur jest tchórzliwym i nie najlepszym władcą. Ma duży nos, czarne oczy i zgniłe zęby. Na twarzy widzimy ślady ran (najprawdopodobniej po rejsie statkiem oraz po zginięciu rodu w rejsie). Jest ubrany w srebrną zbroję, którą (najprawdopodobniej) ukradł Wilkowi.

Terytorium Edytuj

Mapa1

Pomarańczowe obszary to terytoria Diuka

W pierwszej części Twierdzy, Szczur włada 4 hrabstwami w południowej części wyspy. W hrabstwach nie ma właściwie nic, oprócz prostokątnego zameczku Szczura.

Armia Edytuj

Szczur jest początkowym przeciwnikiem. jak masz doświadczenie nie trzeba się zastanawiać nad jego poziomem trudności. Można powiedzieć, że jest głupcem i nic nie potrafi zrobić dobrze. Szczur jest dobrym przeciwnikiem dla początkujących graczy gry Twierdza oraz twierdza krzyżowiec

Diuk posiada dość sporo Drabiniarzy - to jego ulubiona jednostka, której używa w każdym ataku.Inżynierowie są wspierani przez włóczników, którzy są zresztą słabi.

Zamek Edytuj

Szczur w twierdzy krzyżowiec jest jak zawsze najprostszym przeciwnikiem do pokonania. Mury są stawiane byle jak więc w zasadzie oblężenie zamku nie jest wielkim wyzwaniem. Buduje kiepską gospodarke, posiada słabą armie (składającą się z włóczników, łuczników, inżynierów oraz drabiniarzy). Jeśli chodzi o broń wytwarza tylko łuki i włócznie.

Twierdza krzyżowiec 2 Edytuj

Szczur jest nadal najsłabszym przeciwnikiem komputerowym gry. Nie używa żadnych struktur obronnych. Do ataku używa osłon (pluteja) oraz rzadko używa katapult. Jego armia składa się jedynie z rekrutów knechtów oraz łuczników. Mury buduje nadal byle jak. buduje słabą gospodarke opierającą się głównie na drewnie. Zawsze ma małą ilość żywności ludności oraz wojska. do obrony przed szczurem potrzebujecie wież pełnych łuczników i tyle.

Więcej z Fandomu