FANDOM

Historia Edytuj

StrongholdRat.jpg

Szczur

Szczur był dzieckiem pewnej kobiety, która mieszkała na ziemiach rodu de Puce. Diuk okazał jej wielką łaskę - zwolnił z podatku i zawsze dbał, aby w ich domu nie zagościł niedostatek. Bardzo dziwne było to, iż zawsze zabierał ją z domu o drugiej w nocy do swojej komnaty. Dało się stamtąd słyszeć odgłosy fapania, co również było dziwne. Pewnego dnia przybył posłaniec z wstrząsającą wieścią. Okazało się, że ojcem Szczura jest sam Diuk de Puce, u którego matka chłopca pracowała dawniej jako jako kurwa służka. Wkrótce cała rodzina de Puce zginęła na morzu, powracając z dalekiego rejsu. Szczur jako ostatni żyjący potomek rodu, przejął tytuł i majątek Diuka, czyli w sumie pozostał z niczym.

Charakterystyka Edytuj

Szczur jest wstrętnym pedofilem, tchórzliwym i nie najlepszym władcą. Ma DÓŻY nos, czarne oczy i zgniłe zęby. Na twarzy widzimy ślady przemocy w domu. Jest ubrany w (najprawdopodobniej) srebrną zbroję, którą ukradł Wilkowi, a jego penis ma SMAK CZEKOLADY.

Terytorium Edytuj

Mapa1.png

Pomarańczowe obszary to terytoria Diuka

W pierwszej części Twierdzy, Szczur włada 4 hrabstwami w południowej części wyspy. W hrabstwach nie ma właściwie nic, oprócz prostokątnego zameczku Szczurka.

Armia Edytuj

Szczur jest początkowym przeciwnikiem, więc nie trzeba się zastanawiać nad jego poziomem trudności. Można powiedzieć, że jest pierdołą i nic nie potrafi zrobić dobrze.

Problem mogą mieć jednak popierdoleni mało doświadczeni gracze, gdyż Diuk posiada dość sporo DRABINIARZY - to jego ulubiona jednostka, której używa dość często ZAWSZE. Bezużyteczni inżynierowie są wspierani przez włóczników, którzy są zresztą chujami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki