FANDOM

Odpowiednik zwykłych kamiennych koszar możliwych do zbudowania za 15 sztuk kamienia . Są one dostępne tylko w edytorze oraz kampanii . Ich jedyną różnicą jest to że do budowy koszary te wymagają drewna zamiast kamienia . Warto pamiętać że postawienie 2 koszar jest nie możliwe , więc w edytorze jeżeli psotawimy jeden z rodzajów koszar a potem następny , to ten pierwszy również zniknie zniknie .

Rola W Kampanii Edytuj

Koszary te mają być brane pod uwage jako "mniej rozwinięte" . Dlatego gdy w kampani nie możemy w pierwszych misjach pozwolić sobie na kamień , mamy możliwość zbudowania tych koszar za cene drewna .

Koszary te nie są możliwe do budowy po dlaszych misjach kiedy to jesteśmy w stanie wydobywać kamień . W drewnianych koszarach w kampani możemy werbować podstawowe jednostki takie jak włócznicy i łucznicy - reszta jest zablokowana .

Jednak jeżeli postawimy je w edytorze zyskamy pełną możliwość rekrutacji wszystkich jednostek , oczywiście za swoje wymagania .

Sułtan Edytuj

Sułtan buduje takie koszary. Rekrutuje w nich Mnichów w ilości 30 na sekundę. Każdy z nich oddaje mu całe swoje złoto - losowo od trzech do ośmiu sztuk złota.